AWAS! MODIFIED HONEY!!TASTE LIKE CHILIES!

KALAU HATI TAK CUKUP KERAS DILARANG MASUK!AMARAN PEDAS!!!

Selasa, Disember 14, 2010

JANGAN BACA!!!PRIVATE!!

Kisah yang akan ku ceritakan adalah kisah benar sebenarbenarnya..maka tiada lah yang benar melainkan yg benar..he3...

alkisah....toyyibbbb..*ala2 syair dato ajis dlam pendekar bujang lapok tu..he3..klass kau maria..hihihi
hmmm...kisah ini terjadi malam semalam di dalam tempat beradu ku(15 disember 2010 tepat jam 2.46 minit malam)..semasa sedang enak aku melayar dan diulit mimpi...tetiba aku dikejutkan oleh satu suara sdg mengiau-ngiau..rupa2nya itu suara salah seekor anak kucingku..yeah!!aku telah meletakkan anak2 kucing ku berlindung dalam kamarku bg mngelakkan si jantan dr menjadikan anak2 kucingku sbg santapan...ibu kucing juga tidor bersamaku...mlam itu ku lihat setelah ibu kucing menyusu dan meniduri anaknya*pelik ja bunyi..opppps...MENIDURKAN anaknya lantas si ibu keluar dari bakul anak2 nya dan keluar tido bersamaku..setelah berjaya mata ibu kucing dilelapkan,,,suddenly,terdengar anak2 kucing mengiau...maka dalam kegelapan si ibu dgan berat mata mencari suara anak nya...aku memerhai dalam pekat malam si ibu kucing menidurkan anak nya kembali sehingga tidak kedengaran ngiauannya..aku menunggu sehingga si anak kucing terdiam....kedian si ibu keluar kembalikeluar dr bakul anak2 dan mengambil tempat beradu nya semula..iaitu disebelah..kaki aku...aku meyambung tidorku semula..

***
jam 3.15 pagi hari yang sama....aku dikejutkan skali lg dgn ngiauan anak kucing...sma seperti td*xperlulah aku ulang sbb penat menaip....tindakan yg sama dr ibu kucing...bangun dan menidurkan anaknya...ketika saat itu hati aku terdetik betapa besarnya pengorbanan ibu...aku perhatikan si ibu kucing sejak dari ia mengandung lagi...semasa mengandung ibu kucing membawa perut dr satu ke tempat yg lain semata2 mencari makanan utk dirinya dan anak2 nya..satu lg peristiwa telah berjaya mengetuk pintu hatiku adalah apabila si ibu kucing begitu mepertahankan anaknya semasa kami cuba menyetuh anaknya..tambahan,waktu ia menyusu anak2nya...kelihatan si ibu kucing sgat letih tp digagahkan juga...aku menangis sendiri malam itu apabila melihatkan perbuatan si ibu kucing...
sedang aku melayankan perasaan aku...aku teringat ttg gejala buang anak marcapada in...hati aku jd geram dan panas dgan serta merta...apa pula bila teringat kisah yg kaluar dlam muka depan akhbar harian metro..kisah bayi dilenyek...hmmm...dunia akhir zaman...nauzubillahhiminzalik...SEDANGKAN HAIWAN YG X BERAKAL SYANGKAN ANAK..INIKAN MANUSIA SEBAIK2 KEJADIAN YANG DIKURNIAKAN AKAL MENJADIKAN ANAK2 YG X BERDOSA SEPERTI SAMPAH..SAMPAH LG KAN DIKUTIP...
INIKAH YANG KITA MAHU????

APA PERASAAN ANDA??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EXPRESSIKAN PERASAAN ANDA!