AWAS! MODIFIED HONEY!!TASTE LIKE CHILIES!

KALAU HATI TAK CUKUP KERAS DILARANG MASUK!AMARAN PEDAS!!!

Jumaat, Disember 10, 2010

final exam...

best friend for ever!!!mmuahhh....


aku teringat plak akan satu kata2 hikmah nie..Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.
.....Alhamdulillah....aku berpuas hati dgan apa yg ku cpai...oppss,..tp x bermakna aku brada di zon selesa...bnyk lg kna aku kna perbaiki...3.75 tuh jumlah yg sdikit..yeahhh,walaupun aku xpernah cpai kt mktab dulu..pling tinggi pon 3.6 jer...tp aku akan berusaha lg....gpa pertama aku membakar semangat aku utk berusaha dan terus berusaha....
Antara akhlak orang yang berjaya adalah optimis dan tidak berputus asa, mampu memperbaiki kesalahannya dan keluar daripada krisis serta mengubah kerugian menjadi keuntungan..insyaallah...aku akn tunaikan impian mama aku...'MAMA NAK INTAN BUKA FARMASI'....itu impian mama...mama dulu nak jd pharmacist tp xkesmpaian..aku akan jd penyambung dan merealisasikan impian mama..yeah,asal kamu tahu ya..aku kepingin jd O n G*tetiba loghat indon dek geram dgan crita alisa..huh!..ishhhh,apa aku merepek nie......kamu mesti tertanya2 apa itu ong..ONG=OBSTETRIK DAN GINEKOLOGI..aku mmg minat habis dgn bidang niyh...hmmm,kalau ada rezeki...bg kwan2 aku di UITM PENANG yang brjaya AD=DEAN LIST...TAHNIAH BWAT KORANG...bwat yg kurang bernaseb baek...KITA SMA2 BERUSAHA LG OK????..A GEM CANNOT BE POLISH WITHOUT FRICTION NOR A MAN PERFECTED WITHOUT TRIAL~DR.SHUKRI ABDULLAH....so,next year kita usaha lg..ok??buat my best buddies bro NIAZURUL SYAZWAN,..MR PILOT...SYAHIRAH SUHAIMI..THE GENIUS..SITI HARIJA..THE CAT EYES..SYAHMI WAFIY THE MOTIFF ,NABILAH ABD WAHAB,ATHIRAH AZLAN AND SYARIFAH NABILAH THE GANUNG,...ape pon yg uols dpat..uols akan sentiasa jd shabat baik selamanya...luv u guys very much!!!

"SELEMAH-LEMAH MANUSIA IALAH ORANG YG TIDAK BOLEH MENCARI SAHABAT DAN ORANG YG LEBIH LEMAH DARI ITU IALAH ORG YG MENSIA-SIAKAN SAHABAT YG TELAH DICARI"




sayang kamu semua!!!!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EXPRESSIKAN PERASAAN ANDA!