AWAS! MODIFIED HONEY!!TASTE LIKE CHILIES!

KALAU HATI TAK CUKUP KERAS DILARANG MASUK!AMARAN PEDAS!!!

Sabtu, Mei 07, 2011

RETAK MENANTI BELAH!

*melepaskan gerammmm!!!
BOSANNNNN!!!!!!!aku dok cari kekuatan untuk hadapi keputusan yang bakal keluar...memang sebelum nie aku ok jer..tp aleh2 org chat ke,sembang ke kat laman sosial tu(fb) mesti ckap psal result...repeatlah,hancorlah..tah pape..kamon lah(come on lah)..cara korang sembang sembung tu melukakan org lain tawu tak..mmglah hak korg nk ckap,tp yg ckap tu bebudak pandai..korang tawu korang tu bebudak pandai...org lain semua berlumba2 nk beat korang..jd ikon dlam kos tp korang ckap cmtu...kalau bebudak pandai cm korang pon cakap cmtu,kami yg kurang skit nie cmner????sebelum nie boleh lg aku dpat kekuatan,bg kata2 motivasi kt kwan2 yg perlukan sokongan*motivasilah sgat,..acelli,bnda yg aku ckap tu ikhlas utk aku dan kwan2..sbgai peringatan..tp bila dah jd cmnie..aku da tk dpat bantu sesiapa lg dah..baik dri aku or kwan2 aku...demmit!downnnnnn!!!!dgan perbualan korng..nk join pon trus xjd..rsa x layk lgsung utk join perbualan korang..ye lah,aku nie xde lah pndai nk menyelah perbualan tu..mama sya perlukan kamu...sya perlukan sokongan dan doa kamu...baliklah cepat...Ya Allah,berikan aku kekuatan utk aku...semangat aku dah retak menanti belah..aku redha dgan segala yg berikan padaku...aku mohon ya Allah,berikan aku dan sahabat2ku yg berjuang ke jalanmu keputusan yg baik ...TAKBIR..ALLAHUAKABAR!!SEGALA YG BAIK DATANG DARIMU SEGALA YANG KURANG BAIK DATANG DARI KELEMAHAN DIRI SENDIRI....!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EXPRESSIKAN PERASAAN ANDA!