AWAS! MODIFIED HONEY!!TASTE LIKE CHILIES!

KALAU HATI TAK CUKUP KERAS DILARANG MASUK!AMARAN PEDAS!!!

Jumaat, Februari 25, 2011

kikis!penyeksaan 5 taun...

lama x update blog....5 taun???apa ada dgn 5 taun???acelli,tempoh 5 taun yg lalu buat jiwa aku terseksa.....kisah yg x suka aku ungkit..hanya tuhan yg tahu seksanya aku waktu tu...la ni aku rsa cm kisah 5 taun nk jd balik tp with difrent way...mungkin bukan 5 taun,mungkin lbey!!sebelum kisah 5 taun jd balik,aku mesti hapuskan puncanya dulu..sakit sgat...
.Mata boleh berzina dengan melihat, lidah boleh berzina dengan bercakap, tangan boleh berzina dengan berpegangan. Kaki boleh berzina dengan berjalan ke arah tempat maksiat. Hati pula boleh berzina dgn merindui, mengingati dan membayangi si dia”. (Riwayat Bukhari Muslim)
aku x mo jd mcm tu...Ya Allah bantulah aku,hamba mu yg lemah nie..hati aku terlalu syang kan dia..
.A guy and a girl can be just friends, but at one point or another,
they will fall for each other...Maybe temporarily, maybe at the wrong time,
maybe too late, or maybe forever.
I M SORRY FOR FALLING IN LOVE AND LOVE YOU LIKE DYING!!!*SIGH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EXPRESSIKAN PERASAAN ANDA!