AWAS! MODIFIED HONEY!!TASTE LIKE CHILIES!

KALAU HATI TAK CUKUP KERAS DILARANG MASUK!AMARAN PEDAS!!!

Selasa, Oktober 05, 2010

lost!!

aku rasa aku kehilangan sesuatu......aku hilang identiti...aku rasa mungkin aku perlu menjauhkan diri drpd dia..aku mahu diri aku yang dulu..saat aku ada identiti tersendiri..aku hilang identiti yang aku senangi dlu..aku mahu kembali ke asal....tp macamana?????macamana aku mahu dapatkan semula identiti itu???oh tuhan ...bantulah aku...aku buntu...teramat buntu...perasaan malu seolah2 hilang dlam diri aku...sebelum aku tidur aku akan bermuhasabah diri aku,apa yang telah aku lakukan seharian???pabila memikirkan kegiatan sehaian aku,aku jadi malu sendiri...tapi bila aku dgan dia aku rasa perasaan malu hilang serta merta...ya Allah ,aku mahu diri aku yang dulu...sesungguhnya aku tidak pernah senang dgan identiti aku sekarang...sekarang aku mula hilang tumpuan..walhal aku seorang yg sgat tekun suatu ketika dulu...aku dpat rasakannya...aku rasa mungkin aku juga perlu menjauhkan diri seketika dari kwan2 ...aku mahu dpatkan kembali identiti aku....aku tidak rela dgan keadaan skrg...oh Tuhan..aku seorang yang HIPOKRIT???HIPOKRIT???aku sgat benci akn org hipokrit...tp aku hipokrit..jd aku benci diri aku....benci sgat2...mungkin berseorangan lebih baik sebagaimana keadaan yang pernah aku lalui suatu ketika spm dlu...aku fokus bila berseorangan...apa yang harus aku lakukan????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EXPRESSIKAN PERASAAN ANDA!