AWAS! MODIFIED HONEY!!TASTE LIKE CHILIES!

KALAU HATI TAK CUKUP KERAS DILARANG MASUK!AMARAN PEDAS!!!

Khamis, Julai 29, 2010

ItS cOMpliCATed!!

kau dan aku sama2 sangat rumit...
kau dengan cara kau..aku dengan cara aku...
masing-masing terlalu egois..
aku sudah bosan dengan cara kau tapi hati aku menidakkan...

why do you treat me like this???
because of you...aku tidak senang duduk..semua yang ak buat serba serbi tidak kena~
stop!!!!stop giving me hope..
arghhh...get the hell out of my life..you ruin my life..
i wanna stay in peace..

this week...aku kena lalui lagi satu minggu yang menyesakkan dada menyemakkan fikiran..
arghhhh...dramatis bukan direka..ia lahir dari jiwa ...jiwa yang bergelora...aku selalu memohon pada Sang Pencipta

Ya ALLAH ...
Sekiranya aku jatuh cinta...cintailah aku menuju kejalan mu..
ya Rabbul IZZATI..
seandainya perasaan kasih ini tulus dan suci..maka satukanlah jiwa kami
Ya Rahim..
seandainya perasaan ini merupakan sesuatu yang bermanfaat bagiku,maka engkaulah kuatkanlah ia
Ya Rabbana..
aku menadah tangan memohon keampunan dariMu dan jauhkanlah aku dari kalangan2 mereka yg kerugian..
DEMI MASA..
SESUNGGUHNYA MANUSIA DALAM KERUGIAN.
MELAINKAN BAGI ORANG2 YANG BERTAKWA DAN BERAMAL SOLEH..

SESUNGGUHNYA YANG BAIK ITU DATANG DARINYA DAN BURUK ITU HADIR DARI KELALAIAN KU SENDIRI...wallahualam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EXPRESSIKAN PERASAAN ANDA!