AWAS! MODIFIED HONEY!!TASTE LIKE CHILIES!

KALAU HATI TAK CUKUP KERAS DILARANG MASUK!AMARAN PEDAS!!!

Rabu, Mei 12, 2010

HaTiku TElah Diisi...

lama hatiku kosong......
mencari yang hakiki.....
kini..
hatiku telah terisi...
uhhhh.....aku sudah dapat melihat identiti diri...walaupun samar-samar..
akan ku cari..akan ku cuci..akan ku zoomkan..
biar lebih jelas..biar lebih terperinci..siapakah aku????
aku bangga menjadi aku...
inilah aku..this is me..


whats next????
apa akan berlaku padaku dimasa hadapan..
sempatkah aku membalas jasa mereka...
layakkah aku???bolehkah aku???
ahhhhhh!!!!!!!
dalam rahim telah aku buktikan akulah JUARA..
melawan sahabat yang berjuta-juta..
mengapa mesti aku tewas di dunia yang nyata...
akan ku kekalkan kejuaraan itu..
aku lah juara...
DULU,KINI DAN SELAMATNYA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EXPRESSIKAN PERASAAN ANDA!